Відбулась педагогічна рада «Проектні технології навчання та виховання як засіб реалізації наскрізних ліній сучасної шкільної освіти», яка стала ще одним поштовхом для розвитку, навчання і натхнення вчителів.
В ході підготовки до педради було проведено дослідження: запит на зміни у закладі (як сприяємо позитивним змінам у школі, стосунки продуктивного наставництва, як повірити у власні сили).
Під час «інфокаруселі» молоді колеги розповіли про онлайн-курси, школи, платформи, інноваційні проекти для опанування сучасних навичок взаємодії з учасниками освітнього процесу.
Про НУШ і не тільки… Як побудувати простір уроку, уникнувши «підводних каменів»? Вчителі презентували різні практики та техніки, які допомагають реалізовувати наскрізні змістові лінії на уроках.
Також було здійснено аналіз деперсоніфікованого опитування батьків щодо цілісного уявлення про освітній процес, його ефективність, вплив на учасників освітнього процесу. Батьки не зовсім готові до змін, але вчителі зіставили свої активи з можливостями. Є проблеми, що вимагають вирішення. Пропозиції було розміщено на «дереві рішень».
Результати праці педагогів (із виступів учителів): діти стають відповідальними, знаються на благодійності, проявляють громадянські якості і готові змінювати світ. Вчителі бачать перспективу, аналізують свої досягнення та нові виклики.
«Дерево рішень» працює на перспективу…
Слободян В.О., заступник директора з ВР,
Турченюк О.М., заступник директора з НВР