Тривав четвертий тиждень вимушеного карантину. Дистанційне навчання уже стабілізувалося і відкрило нові можливості для усіх учасників освітнього процесу. Уроки трудового навчання отримали нові акценти, зокрема використання методів ізотерапії як наскрізної методики дистанційних уроків. З метою зміцнення психологічного здоров’я учнів, розв’язання проблем адаптації до навчання в нових умовах, подолання тривожності та страхів учням було запропоновано для виконання обов’язкових проектів, крім рекомендації технологічного характеру мотиваційнійні блоки про ізотерапію. Фотозвіти учнів про завершення роботи над проектами :"Вироби для власних потреб", "Підставка під горнятко","Дизайн предметів інтер'єру "перетворили класні групи усправжню творчу галерею.
Вчитель трудового навчання Жижчук В. П.