Зараз в українському суспільстві є великий запит на зміни, а ще більший – на людей, які можуть здійснювати ці зміни. Сьогодні принцип «освіта на все життя» змінюється новим - «освіта впродовж усього життя». Тому в сучасній школі змінені підходи до ролі вчителя. Сучасний вчитель – це тьютор, модератор, фасилітатор, який є одночасно й учителем-психологом, учителем-технологом, учителем-дослідником, який творчо, на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми. Учитель має надихати, розуміти та поважати учнів, уміти розкривати їхній потенціал і бути відкритим до спілкування та постійного самовдосконалення.
Так, відповідно до річного плану ліцею, 28 лютого 2023 року, було проведено педагогічну раду «Місія вчителя сучасності», на якій розглядалися питання:
- Сертифікація від "А" до "Я": шлях сміливих і сучасних вчителів (Турченюк О.М., Коханевич С.В.);
- Інклюзивна компетентність вчителя як вимога сучасності (Турченюк О.М., Полюхович С.Ю.);
- Професійна діяльність вчителя-філолога в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти (Моцна О.Я., Коваль Л.С.);
- Дистанційний та змішаний формат навчання: простір можливостей (Моцна О.Я., Блищик О.В.);
- Сучасний погляд на національно-патріотичне виховання (Жижчук В.П., Гончук О.С.).
Впродовж засідання педагогічної ради, педагоги сформували портрет сучасного вчителя, обравши найважливіші компетентності, якими той має володіти, прийняли рішення систематично вдосконалювати професійні компетентності, активізувати роботу щодо формування інклюзивної компетентності, формувати індивідуальну траєкторію професійного зростання, підвищувати рівень оволодіння сучасними інформаційними технологіями, активізувати виховання в учнівської молоді національної самосвідомості та громадянської позиції.
Педагогічна рада пройшла креативно, насичено, результативно, дала можливість кожному вчителю долучитися до розгляду сучасних питань освітнього процесу.
Заступник директора з НВР
Ольга МОЦНА