Оцінювання навчальних досягнень учнів - одна з найдієвіших процедур управління їх начальною діяльністю. Система оцінювання має на меті допомогти вчителеві конкретизувати навчальні досягнення учнів і надати необхідні інструменти для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання.
В оцінюванні навчальних досягнень учнів важливо розрізняти поточне формувальне оцінювання (оцінювання для навчання) та підсумкове оцінювання (семестрове, річне). Поточне формувальне оцінювання здійснюють з метою допомогти учням усвідомити способи досягнення кращих результатів навчання. Підсумкове оцінювання здійснюють з метою отримання даних про рівень досягнення учнями результатів навчання після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів.
З метою вдосконалення системи оцінювання начальних досягнень учнів у Рівненській загальноосвітній школі № 11 4 січня 2022 року пройшли тренінги для вчителів 5-11 класів «Ціна-оцінка-оцінювання». В інтерактивній формі у колі доброзичливого спілкування педагоги повторили нормативну базу, на основі якої відбувається оцінювання навчальних досягнень учнів, поділилися досвідом впровадження формувального оцінювання, обговорили проблеми, які виникають при зміні філософії визначення результатів і оцінюванні, окреслили вектори розбудови системи оцінювання закладу.
Інформацію підготувала заступник директора Луцюк Т.В.