З метою підведення підсумків роботи над проблемною темою закладу «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства», вдосконалення педагогічної майстерності вчителів, обміну досвідом, презентації педагогічних технологій та шляхів удосконалення сучасного уроку Нової української школи, 28 грудня відбулося засідання педагогічної ради «Соціалізація особистості через створення сприятливого освітнього середовища НУШ за умов компетентнісного підходу та інтеграції предметів». На засіданні педагогічної ради було проаналізовано результати експрес-опитування вчителів щодо використання в освітньому процесі форм та методів роботи, що сприяють процесу соціалізації особистості (Дивачевська А.М., Пітик С.М., Лаптєва Т.Ю., Гарбар О.В.). Свій досвід роботи щодо формування соціальних компетентностей у здобувачів освіти представили педагоги Лебідь Н.В. («Інтеграція навчальних предметів - ефективний шлях соціалізації»), Работюк Ж.В. («Методи формування соціальних компетентностей через дослідницьку діяльність в НУШ»), Фесюк А.Є. («Екскурсія як спосіб соціалізації. Співпраця з батьками – запорука успішної соціалізації особистості»), Блискош К.В. («Соціалізація різновікових категорій здобувачів освіти в рамках реалізації проектів»), Дрига Т.В. («Соціалізація особистості через використання вчителями-предметниками компетентнісно-орієнтованих завдань»). При підведенні підсумків педагогічної ради кожен вчитель створив власний «робочий портфель» із зазначенням шляхів соціалізації, які планує використовувати у своїй педагогічній діяльності. Замість традиційного «дерева рішень» - «новорічна ялинка», під якою було символічно розміщено «робочі портфелі».
Нехай все заплановане обов’язково збудеться! Успіхів всім учасникам освітнього процесу у Новому році!
Турченюк О.М., заступник директора
з навчально-виховної роботи