Як діти створювали соціальну рекламу на уроках мистецтва
В рамках програми «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів» на уроках образотворчого мистецтва учні створювали соціальну рекаламу на тему здорового харчування. Методом творчого малюнку, після обговорення у колі друзів-однокласників, діти агітували вживати більше свіжих овочів та фруктів, відмовитися від часто улюблених, проте шкідливих фастфудів, чіпсів та газованих напоїв. Свої роботи діти презентували перед однолітками, пояснювали образи та символи, які були використані в роботах та обмірковували шляхи поширення такої реклами з метою її ефективної дії. Таким чином важливим компонентом уроку образотворчого мистецтва стали наскрізні освітні лінії «Здоров’я та безпека» і « Громадянська відповідальність». А основою формування цінісних орієнтацій на здоровий спосіб життя стало мистецтво.
Вчитель образотворчого мистецтва Рудік Л.В.